tirsdag, april 04, 2006

Fredag

Me har altså fått spørsmål om å spela på fredag! Litt usikkert me kem som blir me, om me får trommis eller ikkje for eksempel...

Her e ein eventuell sanglista dokk kan printa ud...


Åpningsang:
Uendelig


Bolk 1:
Ære til ditt navn
Fantastisk
Your blood
See his love


Bolk 2:
Consuming fire
Skriv din historie
Annerledes
I can only imagine
Frihetens konge
Jeg stoler på deg
Gud din skjønnhet

De to siste sangene har me ikkje spelt ennå, men de e veldigt enkle, så det bør gå bra... Sei ifra viss någen trenge någen noter, så kan eg legga ud någe...

5 Comments:

Blogger Unknown said...

Nå på fredag??? Oi, utfordring. Øvingsmaraton på fredag seie bare eg. Trenge forresten noter på ære til ditt navn, sjøl om eg tror at eg har den sånn ca.

6:23 p.m.  
Blogger Sveinung said...

Hehe, ja den kom litt tidliggere enn forventa.... :) Men det går fint. Det blir meg deg, margrete, kjetil og ørjan. Det blir bra! Meg, ørjan og margete komme klokkå tri, så det e fint om du komme litt tidligt hvis du kan...

Kan legga ud ære til ditt navn...

8:08 p.m.  
Blogger Unknown said...

Eg slutte tre, så eg komme så fort eg kan...

12:45 p.m.  
Blogger Unknown said...

et spørsmål. Ka dur spille me "Gud din skjønnhet" i. Original A-dur eller klassisk G-dur?

3:31 p.m.  
Blogger Sveinung said...

klassisk G-dur ja....

6:47 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

  • Til Toppen